header16.jpg

• Salasana unohtunut?
  • Käyttäjätunnus unohtunut?
  • Rekisteröidy
  • Etusivu
  • Ota yhteyttä
  • Uutisia
  • Linkkejä
  • Keskustelufoorumi
Artturi Kivineva PDF Tulosta Sähköposti
Kirjoittanut Admin   
10.10.2009 23:17

Olen alun perin kurikkalaisia, vuosimallia 1974. Tie on vienyt opintojen ja työn myötä Helsinkiin ja Lappajärven ja Laihian kautta Ylistaroon, jossa nykyään asumme vaimoni ja kahden tyttäremme kanssa.

Olen koulutukseltani teologi. Ylistarossa lähiluonto tarjoaa monenlaista mielenkiintoista kuvattavaa ja lisäksi Kurikkaan olemme kaverin kanssa tehneet valokuvauskojun. Filmiaikaan opettelin kuvaamista filmijärkkärillä, sitten digikuvausta digipokkarilla, kunnes 2007 hommasin digijärkkärin. Sen myötä tuli innostuttua enemmän valokuvauksen tekniikoista ja myös varsinaisesta luontokuvauksesta.

Samalla heräsi myös uudella tavalla kiinnostus luontoa kohtaan.

Mukavan harrastuksen parissa saa uusia kokemuksia, joutuu hankkimaan lisää tietoa näkemästään ja kuvaamastaan, saa raitista ilmaa ja uusia ystäviä, joilta myös oppii koko ajan uutta. Koskaan ei tule valmiiksi, aina on parannettavaa ja opittavaa. Oikeastaan valokuvauksessa olen vasta alkutaipaleella. Olen harrastanut myös tähtitaivaan ihmettelyä, ja nurkista löytyy vielä peilikaukoputki.

< Edellinen   Seuraava >
Viimeksi päivitetty 10.10.2009 23:31

Päävalikko

• Etusivu
  • Retkikuvat ja tapahtumat
  • Kuvaajaesittelyt
  • Uutiset
  • Luontokuva 2009
  • Juttunurkka
  • Linkkejä
  • Ota yhteyttä
  • Liity jäseneksi
  • Etsi
  • Rekisteriseloste
  • Ylläpito

LLK:n toimintaa tukeneet

Mainospalkki
Mainospalkki

Lakeuden Luontokuvaajat ry perustettiin loppuvuonna 2006.  Yhdistyksen tarkoituksena on edistää luontokuvausharrastusta toiminta-alueellaan toimintasuunnitelman mukaan. Yhdistyksen jäsenmaksuksi päätettiin 10 euroa. Liity jäseneksi täyttämällä jäsenhakemus.

LLK:n foorumilla

Katso viimeisimmät viestit ja osallistu keskusteluun:
Mainospalkki

© Lakeuden luontokuvaajat

Support by JoomlaPanel