header14.jpg

• Salasana unohtunut?
  • Käyttäjätunnus unohtunut?
  • Etusivu
  • Ota yhteyttä
  • Keskustelufoorumi
  • Ohjeita jäsenille
  • Tunnukset sivustolle
Mika Leppiniemi PDF Tulosta Sähköposti
Kirjoittanut Admin   
29.07.2009 09:47

Olen syntynyt kurikassa vuonna 1976. Asun vaimon ja kolmen lapsen kanssa Seinäjoella. Olen lapsesta asti asunut maalla ja liikunut luonnossa. Luonto on tullut tutuksi laavuöinä metsissä ja lapin vaelluksina syksyisin. Nuorempana harrastuksiin kuuluivat myös kalastus ja metsästys. Kamera on kulkenut mukana lapin vaelluksilla ja jälkeenpäin noita kuvia on mukava katsella.

Nykyhetki valokuvauksen parissa on aktiivista omaksi iloksi kuvaamista. Nikonin järjestelmäkameran ostin kesällä 2008. Siitä se sit alkoi kamerakärpäsen purtua kunnolla. Kamera on mukana lähes aina. Kuvaan pääsääntöisesti kaikkea mikä omasta mielestä kuvissa ja koneella säilyy katselemisen arvoisena pitkään.

Liityin lakeuden luontokuvaajiin 2008 ja olen mukana aktiivisesti. Kuvailloissa ovat tutuksi tulleet monet valokuvauksen parissa aikaansa viettävät harrastajat.

Mukana on myös valokuvauksen ammattilaisia ja leipänsä valokuvauksella ansaitsevia. Heiltä on varmasti moni saanut vinkkejä ja neuvoja kuvaustekniikoihin, kameran tekniikkaan ja kuvien käsittelyyn liityen.

< Edellinen   Seuraava >
Viimeksi päivitetty 24.01.2010 23:04

Päävalikko

• Etusivu
  • Retkikuvat ja tapahtumat
  • Uutiset
  • Kuvaajaesittelyt
  • Juttunurkka
  • Linkkejä
  • Liity jäseneksi
  • Rekisteriseloste
  • Ylläpito

LLK:n toimintaa tukeneet

Mainospalkki
Mainospalkki

Lakeuden Luontokuvaajat ry perustettiin loppuvuonna 2006.  Yhdistyksen tarkoituksena on edistää luontokuvausharrastusta toiminta-alueellaan toimintasuunnitelman mukaan. Yhdistyksen jäsenmaksuksi päätettiin 10 euroa. Liity jäseneksi täyttämällä jäsenhakemus.

LLK:n foorumilla

Katso viimeisimmät viestit ja osallistu keskusteluun:
Mainospalkki

© Lakeuden luontokuvaajat

Support by JoomlaPanel