header2.jpg

• Salasana unohtunut?
  • Käyttäjätunnus unohtunut?
  • Rekisteröidy
  • Etusivu
  • Ota yhteyttä
  • Uutisia
  • Linkkejä
  • Keskustelufoorumi
Esko Lehtiniemi PDF Tulosta Sähköposti
14.01.2009 22:57

Olen reilu 30-vuotias ilmajokinen luontokuvaharrastaja. Luonto on kiinnostanut minua jo pienestä pojankoltiaisesta asti. Kuvausharrastuksen voi laskea alkaneeksi vuonna 2003, jolloin ostin ensimmäisen kompaktidigikameran. Alkutaipaleella kuvia ei tullut paljoakaan otettua. Keväällä 2004 eksyin Arto Juvosen digiscoping sivuille ja siinä meni sitten kamera vaihtoon ja kaukoputkikin tuli hankittua. Luonnossa tuli liikuttua paljon enemmän ja kuvia alkoi tulla enemmän. Hienoa tuossa ajassa oli löytää ja nähdä uusia lintulajeja ja digiscouppauksen ansiosta saada lähikuvia niistä. Vuonna 2006 siirryin digijärjestelmäkameraan ja samalla kuvien tekninen laatu parani. Valokuvaaminen on minulle tällä hetkellä harrastamista omaksi iloksi. Ilonhetkiä tarjoutuu, kun oppii jotain uutta. Olen myös saanut  uusia kavereita ja tuttuja tämän harrastuksen parissa. Yhdistyksen kuvailloista on jäänyt monta neuvoa ja niksiä mieleen. Kamera on myös hyvä syy lähteä liikkumaan raittiiseen ulkoilmaan.

< Edellinen   Seuraava >
Viimeksi päivitetty 14.01.2009 22:59

Päävalikko

• Etusivu
  • Retkikuvat ja tapahtumat
  • Kuvaajaesittelyt
  • Uutiset
  • Luontokuva 2009
  • Juttunurkka
  • Linkkejä
  • Ota yhteyttä
  • Liity jäseneksi
  • Etsi
  • Rekisteriseloste
  • Ylläpito

LLK:n toimintaa tukeneet

Mainospalkki
Mainospalkki

Lakeuden Luontokuvaajat ry perustettiin loppuvuonna 2006.  Yhdistyksen tarkoituksena on edistää luontokuvausharrastusta toiminta-alueellaan toimintasuunnitelman mukaan. Yhdistyksen jäsenmaksuksi päätettiin 10 euroa. Liity jäseneksi täyttämällä jäsenhakemus.

LLK:n foorumilla

Katso viimeisimmät viestit ja osallistu keskusteluun:
Mainospalkki

© Lakeuden luontokuvaajat

Support by JoomlaPanel